amandasamuelsson

Alla inlägg under december 2009

Av Amanda - 19 december 2009 13:08

Godmorgon bloggen. :)

 

nu sitter jag här, vaknade för ungefär en timme sen.. skönt!

mitt hår är gött sletet nu.   

men jag tycker inte att det skulle blivit det, eftersom jag färgarde det senast för typ 8 veckor sen.. men jag klippte mig senast hos en frisör i februari förra året, så det kan nog vara det också.

 

& jag tycker ni fortfarande är lite dåliga på att kommentera!

 

jaja, bloggar mera senare.

 

 
  

Av Amanda - 19 december 2009 00:53

Nu är jag mottlig beskviken!

inte en kommentar..   


jaja, jag är en halv amonym icke känd bloggare.. då får man väl stå ut med det?


godnatt kära bloggen, uppdaterar imorgon!


 


Av Amanda - 18 december 2009 22:51

Det blir mycke outfits nu! Men jag vill ju vara extra snygg nu runt jul, haha.

Idag blir det att ni ska rösta vilken outfit jag ska ha på mig imorgon när jag & min familj ska på julbord! :)


Outfitsen är följande;

    1. "Vit"                            2. "Grön"                                   3. "Döskalle"



  4. "Väst"                                5. "Rock the roses"              6. "Girls just wanna"







Nu är det upp till er vad det blir! Genom att rösta skickar ni en kommentar.


Ett exempel;


Outfit; 1."vit"


  

Nu ska jag färga min hemska utväxt! haha.. & när jag är färdig hoppas jag att alla som klickat in här på min blogg har lämnat en kommentar med vad ni tycker jag ska ha på mig imorgon! :)


 

Av Amanda - 18 december 2009 18:24

Först ska jag börja med att säga förlåt för en dålig uppdatering idag!

men såhär är det; direkt efterskolan gick jag ut med syster & fotade - det va inte bara jag med.

Det va förbannat kallt! Sedan när min kompis som var med hade åkt hem så gick jag & la mig å sov & har sovit enda tills nu, lyckat? Näääe, de skulle jag nog inte vilja påstå..

Jag är varm nu iaf, men jag har ont i händerna & känner mig lite halv sjuk.   


jag måste bara tillägga; - det finns många roliga smilisar man kan ha med i sina inlägg. Hahahaha.


    
 

Av Amanda - 17 december 2009 16:00

Nu är SO arbetet färdigt!det blev 8 sidor långt, full skirvet med något som jag hoppas kan ta mig till minst ett G! :)

Det känns så himla skönt nu när det är färdigt! för nu är det ingenting mera som jag är tvungen att göra, ingenting! :) Skönt är ordet!


Imorgon är sista dagen i skolan för det här året, det är så illa härligt.. Ingen skola på cirka 3 veckor, fatta! UNDERBART!


Skriver säkert mera senare.


 
  

Av Amanda - 16 december 2009 18:13

Nu sitter jag här & funderar.. ska jag ta fram SO arbetet &  vara duktig & göra färdigt det? Men svar nej, det är inte kul. Jag har imorgon på mig också. dessa tankar tar över istället.


Innebandytuneringen gick, jaa.. inte så himla bra. Men det roliga va ju att klä ut sig. ;) hahaha, jag älskar min klass! ett härligt gäng är vi! :)


Skriver väl senare, då jag har något att skirva om.


 

 

Av Amanda - 15 december 2009 17:06

Hej bloggen. :)


idag är det tisdag, vilket betyder att det endast är 3 dagar kvar tills jullov, något sjukt underbart!& dessa 3 sista dagarna följer inga scheman. :) me like.

imorgon är det innebandy tunering för alla niorna, temat är galet. Vi får väl se hur galet det blir. :)


Jag sitter å funderar om jag ska skriva lute på mitt Mali arbete som ska vara inlämnat på fredag. Men jag ska nog åka & träna gym med systerna istället!

jag tänker att jag får nog G iaf..

     


Av Amanda - 14 december 2009 21:45

Jag har suttit här nu en stund och tänkt över hur min jul/nyårs outfit ska se ut!

& här på bilder nedanför har jag mixat ihop någonting som jag själv tycker skulle kunna bli något ruskigt snygg.


     

jag vet inte rikigt vad som blir snyggast, en skinnkjol eller en "partykjol"?

& sen, vad blir snyggast till det? "vanliga" strymboxor eller något roligar med färg/mönster? Bootsen är väldigt snygga tycker jag! tyvärr är jag inte ägare av några, men snart är det jul. & ni kan nog gissa vad som står med på min önskelista i år? ;) Sen en eventuellt en kavaj till det! jag måste ju naturligvis ha någonting under kavajen.. Det fick jag inte med på min bild, men det blir nog någon enkel topp! :) & jag glömde ju naturligtvis accessoarerna.. något snyggt halsband, lite armband & si såsär. & så möjligtvis en liten kuvertväska, sen är outfiten complete! ;)


vad tror/tycker ni? blir det något att hissa eller dissa?


 

Ovido - Quiz & Flashcards