amandasamuelsson

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Amanda - 14 december 2009 21:45

Jag har suttit här nu en stund och tänkt över hur min jul/nyårs outfit ska se ut!

& här på bilder nedanför har jag mixat ihop någonting som jag själv tycker skulle kunna bli något ruskigt snygg.


     

jag vet inte rikigt vad som blir snyggast, en skinnkjol eller en "partykjol"?

& sen, vad blir snyggast till det? "vanliga" strymboxor eller något roligar med färg/mönster? Bootsen är väldigt snygga tycker jag! tyvärr är jag inte ägare av några, men snart är det jul. & ni kan nog gissa vad som står med på min önskelista i år? ;) Sen en eventuellt en kavaj till det! jag måste ju naturligvis ha någonting under kavajen.. Det fick jag inte med på min bild, men det blir nog någon enkel topp! :) & jag glömde ju naturligtvis accessoarerna.. något snyggt halsband, lite armband & si såsär. & så möjligtvis en liten kuvertväska, sen är outfiten complete! ;)


vad tror/tycker ni? blir det något att hissa eller dissa?


 

Av Amanda - 14 december 2009 18:34


Detta inlägg kommer handla om det som rubriken säger jul/nyårs klänning.

jag har haft lite funderingar över det nu det senaste!

Jag vet inte om jag ska köpa mig klänning från någon vanlig butik som Gina Tricot/ HM & dom ni vet?

Eller köpa någon när vi åker till Ullared nu innan jul.

Eller ska jag kanske använda en klänning som jag har här hemma liggandes.

Eller ska jag sy eventuellt sy om en klänning?

Om det ens blir någon klänning, eller något helt annat!


Som ni ser har jag många funderingar.. hur gör ni men jul/nyrås klänningarna/kläderna? :)

 






Av Amanda - 14 december 2009 17:51

kom nyss hem, skolan va rätt okej..

orkar inte blogga.


 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards