amandasamuelsson

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Amanda - 13 december 2009 21:27

Passet va väldigt mysigt, lite lucia/julstämmning över det hela.

60 minuter gick fort idag, jag brukar annars tycka att det är segt & längta tills "belöningen".


efteråt bjöds det på pepparkakor och glögg - vitglögg, dagen till ära.


jag har den senaste veckan kännt mig oerhört motiverad och villig att träna.

Jag anar att motiveringen kom när jag & träningssystern va på fittnesfestival i göteborg förra helgen. När man såg "fittnesmodelerna" & hörde om allt. Det va underbar, det va som en frälsning. I feel great.


nu ska jag skirva det sista på SO arbetet för idag & sen dratta i säng. :)


 

 


Av Amanda - 13 december 2009 17:44

sådär ja, nu mina vänner ska ni veta!

nu har jag varit flitig som tusan.. i helgen har jag gjort en engelska bokbokrecension, gjort ett julkort till spanskan och gjort klart stora delar av mitt SO arbete.. jag känner mig stolt! :)


snart ska jag och syster åka och träna Body Balnace, även om det inte är så jobbigt så är det träning det med! :)


nu sitter jag här och lyssnar sönder på Rihannas låtar Rehab och Russian Roulette

 och Lady Gagas Bad romance. - vilket jag gjort hela dagen.


nu har jag inte mycke mera att skriva, så uppdaterar nog senare.


 
  

Av Amanda - 13 december 2009 11:58

Godmorgon!


det blev ingenting med Maja idag, tyvärr..

men jag är lite tacksam för det av två andledningar;


  •  hon skulle kommit runt tio och åka hem vid tre, no time & jag va sjukt trött idag.
  •  I'm on fire med skolarbeterna, vilket jag inte skulle kunna vara om Maja var här.

Skiriver mera senare, som sagt I'm on fire! ;)


 
  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards