amandasamuelsson

Alla inlägg under februari 2010

Av Amanda - 28 februari 2010 22:41

Jag tänkte bara tala om att jag tänker bli skit fet och stumm!


  

Av Amanda - 28 februari 2010 22:00

Idag fyller min mormor hela Sjuttionio år, grattis mormor.   


Sen har jag och syster tränat BodyBalanc, så nu har jag stäckt på mig odentligt och somnade nästan på nervärningen.


jajaja..


 

Av Amanda - 27 februari 2010 19:07

Idag har jag varit och shoppas till stor del hela dagen!   


Det blev en svart spets buister från Lindex och en söt plånbok med en liten rosett från Åhalens.


 


Jag underskattade faktiskt Lindex när jag letade efter en buister.

Min syster sa att det kanske kunde finnas någon fin där, efter som dom är bra på underkläder. Och se så rätt hon hade!   

Det finns även en i jeanstyd där på Lindex som jag ska köpa någon gång.  


Jag köpte ett piercingsmycke till näsan men det va tyvärr lite för tjockt!Och väldigt konstigt krok så det va lite svårt när jag försökte sätta i det.. Men jag ska nog försöka trycka i det snart.   


Blablabla..


jag har ätit så mycket så jag spyr snart! bläbläblä..


Yeyeyeye..



 

Av Amanda - 26 februari 2010 20:25

från Alingthai!


 


Jag slog till med Kyckling och äggnudlar.   

Lite sisådär känner jag om dom, faktiskt.

Jajaja.. jga älskar förövrigt Thai och Kina mat.   


So long..


 

Av Amanda - 25 februari 2010 20:59


Drägel!








   

Av Amanda - 25 februari 2010 20:00

Kanya va min favorit denna vecka! himla söt.   


Tränat BodyCombat idag! slagit så armarna är millimeter från att ramla av och hoppas fram redigt härliga blåsor på föttera. Naaajs!


Lalalalalalala.


Nu ska jag måg satsa på att göra engelska läxan tills imorgon så jag slipper stå tomhänt imorgon och se dum ut!


 

Av Amanda - 24 februari 2010 23:12

Jag står i valet och kvalet!


Vilka Convers ska jag bli ägare till?


 


Ja, jag vill ha vita.. men Light eller "Vanliga"


Hjälp mig?    


Vad tycker du? 

Varför?

Varför inte?

bla bla bla..


 

Av Amanda - 24 februari 2010 22:59

Fy fasen vad jag längtar till sommaren/våren.

Specillet alla kläder - daah.


Jag ahr suttit här nu och knapat ihop en aaas nice sommar/vår outfit efter att blivit insperersd av Pinch som ocksaå gjort det!


Här är resutlatet av min;

 

Shorts - Monki

T-Shirt med ficka - Monki

Kavja - Ellos

Sko - Ellos

Svart Linne - Monik

Vitt Linne - Gina Tricot

Läppstift - Isadora

Naglack - H&M

Solglasögon - H&M

Armband - H&M


Snyggt, tycker jag!


Liknande kavaj, läppstift, naglack och brillorna äger jag redan!


Men ljusa jeans shorts, linnen av något liknande slag och sandaleran, JA TACK!


 

Skapa flashcards