amandasamuelsson

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Amanda - 29 december 2009 22:11

jag känner att jag vill åka utomland snart! det va jätte längesen nu.. visst, vi va hos farmor i februari förra året, men det va kallt där då! å det är snart 2 årsen!

nästa gång vi ska åka utomland är om 2 år.. då pappa fyller 50år. Men det är långt kvar dit!


Liksom alla åker utomland utom jag känns det som.. liksom, min ena syster va i spaninen tidigare i år, den andra i Thiland i 2 veckor i september. Nu är min tredje syster på Fuerteventura över nyår..


Samt är min kompis i Syd Afrika, hon åkte innan jul å kommer hem någon gång i januari. En annan kompis ska till Thiland i Mars & min pojkvänn ska troligtvis till Thiland i februari.. yey!


 


Av Amanda - 29 december 2009 17:14


   

Nya skor från - Dinsko



  2 st t-shirts - Carlings


 

Typ kofta - Gina Tricot


 

Klänning/Tubtop - Vila


 

Mineral Foundation - MAYBELLINE/ H&M


ska nog in en sväng imorgon också. :) Shopaholic? maby..


 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards