amandasamuelsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Amanda - 31 juli 2010 14:07


http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=39543


Registera dig via denna länken ovan, både du och jag tjänar på det! :)



Puss

Av Amanda - 31 juli 2010 00:13

Då börjar man skolan om 20 dagar. FY FAN VA JAG LÄNGTAR!

nya människor, ny stad, ny start och nya nöjligheter.

Åh, det finns ingen som kan förstöra detta för mig!


Jag har haft en fartfull vecka faktiskt, nu såhära i slutet. Det är då man får tummen ur sin feta röv och hittar på någonting. Efter att typ legat och ruttnat i 6 veckor så fick kroppen och allt en jävla chock när man äntligen skulle hitta på någonting att göra.


Söndag; Ullared med familjen, hittade en del bra och fina grejer. har inte haft någon som helt lust att lägga upp allt som jag köpte med ah. det va en del skit.


Tisdag; Skara sommarland med familjen, hyffsat. bra värder = mycket folk. men det gick ganska bra ändå. åkte rutschkana så man såg ryggkoter och mitt födelsemärke blev dubbelt så stort och började blöda. (Y)

Lyckades visa både röven, musen och brösten, så nästa år kan jag väl lika gärna komma naken?


Torsdag; Liseberg med pojkvännen och hans pappa och syster. Det va asigt kul. Men samma den dagen.. bra värder = mycket folk. 1 timme kö till allt. men de va det la värt. premiär åkte uppskutet och uppsvinget. uppskutet va en jävligt stor besvikelse. BUUU!


Sen har de vart ganska lungt, sov bara över hos syster förra natten innan denna. Tittade på film själv och va livrädd att någon granne skulle stå och stirra på mig från fönstret. Blev väckt vid 8.00 och åkte hem. somnade vaknade vid 10 somnade om vaknade igen vid 13. Lyckat.


Imorgon är det Racing fest som står på schemat.. längthetsfaktor - 1000

inte taggad, inte ens för 5 öre. Kanske åker och gör någonting annat. Får se hur jag gör och hur det blir. :)


Nästa vecka ska jag inte vara hemma mera än 24 timmar, fan va jag ska åka bortbortbort.



PEACE!

Av Amanda - 26 juli 2010 14:32

Åh, jag tycker verkligen om mitt nya naglack från Depend :)


  Nummer; 054

Av Amanda - 26 juli 2010 11:22

 

  Ojoj..ojoj



mobilbilder är bäst. ;)




 

H&M

Av Amanda - 21 juli 2010 02:08

Jag älskar H&M s kläder! Här är tre tröjor som jag bara måste ha!


  Soon, you will be mine.. MOHAHAHAHA!


 

Av Amanda - 21 juli 2010 01:56

Rädd - Glad - Förvirrad - Chockad - Lycklig

Av Amanda - 21 juli 2010 00:19

Oh, jag älskar Scrubs. Sitter bänkad framför tv:n hela kvällen och tittar på 6an för att få se avsnitten av Scrubs som kommer innan Spin City. Åh, funderar på att fixa alla säsongen och tillbringa de regniga dagarna med scrubs och en påse chips.


Ja, det är vad jag ska göra! :)


kram!


 

Av Amanda - 19 juli 2010 23:06

Rakade skallen på mig själv idag. Fan nöjd!


  Hur många fjortisar som än springer och gör Sidecuts, kommer det alltid att vara min stil, och jag kommer hålla på med det på ett eller annat vis, tills döden knackar på min dörr!


PEACE!



Ovido - Quiz & Flashcards