amandasamuelsson

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Amanda - 27 december 2009 21:04

Glömde berätta!

jag fick gossip girl 2 i julklapp.

så jag har suttit enda sedan juldagen å framtills idag.

gräsligt bra! :) I love it!


Det slutade så elakt.. så nu är det bara att vänta tills nästa jul. Då säsong 3 kommer ut?! :o I had no idea!


 

Av Amanda - 27 december 2009 19:44

Jaa, det har vart mycke på gång nu.. Jul, pojkvänn & shopping. :)


Julen va bra, jag är nog rätt nöjd ändå.


Jag & pojkvännen firade 2 månader i fredags, mysigt! :)


& så va jag å shoppade idag på mellandags rean.. men jag orkade inte titta så mycke.. jag skulle hitta någonting till nyår, men jag orkade inte leta.. Men en mineral foundation föjlde med mig hem! :)


Imorgon ska jag å min syster kanske åka en sväng! :)


Jätte bra med mineral produker.

  1. det är bra för huden, eftersom det inte är något annat än mineraler & natur.
  2. det känns knappt att du har något smink på dig alls, vilket är väldigt härligt!

Soo.. later!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards