amandasamuelsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Amanda - 31 augusti 2010 20:42

  Hittade dessa 2 underbara Doc Martens i lack, 8 håls. Älskling, Du får tycka va fan du vill. Men dessa är snygga och jag ska ha ett par!


Lovelovelove   

Av Amanda - 31 augusti 2010 17:12

Jag vill ha en förendring och det nu! jag vill bli av med alla mina gamla kläder och in med nyttnyttnytt.. Hahaha, inte riktigt. Menmen, en alldeles egen stil hade varit nice. Men det går inte riktigt att få, tyvärr. Men jag får bara helt enkelt. Sköta mig själv och skita i alla andra!


Snart blir det piercing! <3 aaah, som jag har längtat! :D


Av Amanda - 30 augusti 2010 07:22

Woho, visst. Kan sova en timma längre. Men slutar vid 16.20, så jag kommer hem vid 18.00 ikväll någon gång :) jag ska inte klaga. Men fan va skönt de hade varit med liiite kortare dagar kanske. Eller om man helt enkelt bara bodde i Borås. Men det är ju där massa sjuka saker händer osv. Jaja.


Take care   

Av Amanda - 29 augusti 2010 22:01



Så jävla grymt! Haha, jag lyssnar sönder denna! Det är två stycken som tar människor som pratar och klipper ihop så det låter som de sjunger. Hahaha, jag älskar alla deras ihopklippningar! :D

Av Amanda - 27 augusti 2010 15:20

Jag beställde massor från H&M det 25 Augusti. Woho tänkte jag, lite nytt och frächt in i garderoben ny till hösten. Men saken är den att mer än hälften av det jag beställde kommer att komma. I mitten av september, I mitten av Oktober och I mitten av fucking NOVEMBER! Jag dör faktiskt lite.

Av Amanda - 27 augusti 2010 14:41

Yäääs, som jag har väntat! Idag ska jag träffa min älskling, helt sjukt va man kan sakna någon på bara fem dagar. Men nu är saknaden över.


Nu har jag gått en hel vecka i skolan. Det känns faktiskt bra nu. Vi började med dom riktiga lektionerna idag. Jag va i skolan 3 timmar. Slutar 11.40 nu på hösten. :) Det är fan nice!


Jaja, NRJ eller inte ikväll..?


Take care   

Av Amanda - 26 augusti 2010 19:39

Ja, det är ju Torsdag idag äntligen! Woho.

Så nu slutar "lära känna" veckan och imorgon börjar allvaret. OMG!! haha..

Har två skrutt lektioner imorgon. Börjar vid 8 och slutar 11.40, fatta grym fredag? I'm lovin it. Men nästa termin blir det ombytt, men men. thats life.


Idag iaf så har vi lärt känna varandra genom att förnedra oss på stan. Ja, vi fick uppgifter som skulle utföras. Och när får ni ett exempel. "Krigs måla en gubbe och be han stå på ett ben" eller "bada i viskan" en äcklig å i Borås.


Jaja, nu är det slut på det iaf. gött.


btw. jag tycker att det är så tråkigt att läsa ett inlägg uatn bilder. Det är nästan som att läsa böcker utaan bilder. Det är liksom inte lika spännande och något att kolla på imellan raderna.. hahaha.


  

Av Amanda - 23 augusti 2010 20:37

eller nääe, inte riktigt men nästan. snart kanske.


Jag sitter och är halvt död, när man ännu inte fått in någon dyngs rytm kan det vara lite svårt att komma upp, hålla sig vaken och hela det köret. Men det funkar. jag lever :)


Idag i skolan har vi lärt känna varandra, jag har pratat extremt mycket. eller ah, lite mycket som alla andra men.. Nu kan jag denna meningen " jag heter Amanda, jag är 16 94, på fritiden umgås jag mest med pojkvännen eller tränar, jag valde stylist för att jag alltid varit intresserad av kläder, smink och stil. Efter skolan har jag nog som mål att bli någonting inom stylist, som att styla för visningar eller bli make up artist"


Men det är så jävla svårt med alla namn! jag kan nog 2-3-4 :P Men det löser sig. Vi ska nästan bara ha lära känna dagar denna veckan. Utom Fredag. Då är det schema som gäller. Men vilka scheman? :o Skolan är så ny att vi delar lokalerna med byggarbetare. Kul. :)


Åkte och tränade med syster, det va jobbigt, jag va trött och hade tryck i mig för mycket mat innan. Jag va rädd att jag skulle slinta och tappa vikten i huvudet. Ja, jag skulle få slinta utav bara helvette om det skulle hända. Men jag hade ju min "veckans lyckofärg" på mig, vilket är Orange. Care ;)


Nu tagga duschen, sen sova gött i min säng. Åh.   

Ovido - Quiz & Flashcards