amandasamuelsson

Alla inlägg under maj 2010

Av Amanda - 31 maj 2010 15:45

Hej.

jag har inte varit hemma på hela helgen. Det va morsdag igår. Mamma ringde till mig på kvällen. elakt barn.


Helgen har varit både (Y) och (N)


idag är det antidrogdans. Inte ens lärana har någon aning om varför det fick de namnet. Men så har det varit och så ska de va serru.


Care.


  

Av Amanda - 28 maj 2010 22:38

Det är något sjukt hur grym jag är på paint. :o


se bara själva!


   Det är jag och min kärlek. <3



     



Av Amanda - 28 maj 2010 18:04

jag tycker mindre om min familj så jag åker hem till pojkvännen nu och kommer stanna där tills jag dör.


puss


   

Av Amanda - 25 maj 2010 15:52

Ja, Justin Bieber.. varför är alla så jävla kåta på honom? :s

Han låter som en jävla tjej när han sjunger.. Jag börja garva as mycket när jag fick reda på att det är han som sjunger i låten Baby. HAHAHAHA! jag har alltid trott att det va en tjej.. men nu va det ju han.. så nu är den låten försörd..


Ursäkta mig. Men för att överleva måste man få ha sina egna åsikter.

Om ni misstycker om det jag skriver, lägg in ner tid då. Sitt ist och gråt till hans lame musik.


Pusshej! :D



 

Av Amanda - 25 maj 2010 08:54

   Jag funderar på att skaffa mig en ny blogg och bli lite mera anonym kanske.

Eller lösenords skydda den jag redan har?

Det är något att tänka på.


Av Amanda - 20 maj 2010 20:24

In genom ena, ut genom andra.




 

Av Amanda - 17 maj 2010 15:18

Det 'r så man skäms huvudet av sig..

  


http://nyheter24.se/bella-tyra-show/388231-veckans-gast-kissie


Länk till när kissie gör bort sigg i Bella&Tyra show.  

Pinsamt!

Skapa flashcards