amandasamuelsson

Alla inlägg under februari 2011

?

Av Amanda - 21 februari 2011 01:05

Vart finns det lyckliga slutet?

Av Amanda - 17 februari 2011 23:36


Fin text som fan!

Av Amanda - 17 februari 2011 21:59

Så äckligt arg att jag kan spy!!!

Hatar äckliga människor som säger att tjejer ska ha hår/långt hår på huvudet, i detta fall är det fan bara killar och det äcklar mig något fruktansvärt jävla mycket!


Det är väl helheten på utseendet som är grejen? En tjej med långt hår kanske ser förjävlig ut pga. sitt långa hår, men hade sett kickas as snygg ut i en kortare frisyr. Det hela handlar om hur personen ser ut och vilken personlighet personen utstrålar!




Tåls att fucking tänka på.

Av Amanda - 16 februari 2011 19:21

Vi är snygga, vi vet det & vi tar ingen skit!  


          



         



Makeup: Mandy (jag)


Foto: Linn, Hanna & Maja

Av Amanda - 16 februari 2011 19:00

  Mmmmm, jag älskar mat :D

Av Amanda - 15 februari 2011 13:44

  Kände att det var dags att plocka undan alla mina kläder som jag inte orkat plockat in, det är så roligt att plocka bland sina kläder för jag lyckas iaf alltid hitta någonting saknat och bortglömt. :o

Av Amanda - 14 februari 2011 23:28

 

    


Mina fina vänner och jag, det blir aldrig bättre <3 jag älskar er! 

Ovido - Quiz & Flashcards