amandasamuelsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Amanda - 30 januari 2011 16:42

Ganska otroligt hur kåt man kan vara av att läsa om någons liv..

länkade min blogg på facebook i högst 10 minuter, sen tog jag bort länken.

När jag tittar har jag massssa läsare via min länk.. hohihahöhe.

Av Amanda - 30 januari 2011 13:30

  Tycker att det är ganska awesome att min pappa och jag en gång i tiden har varit lika stora.

Jag bara älskar min pappas gamla skinnväst.

Den ska vara med mig våren/sommaren 2011, lätt! 

Ååh, gash. ge mig varm vår nu.

Av Amanda - 29 januari 2011 15:03

Hade för mycket tid och inget att göra..

Så såhär ser vi ut idag..

 

 

Av Amanda - 29 januari 2011 13:50

Vissa människor är det nog meningen att man inte ska förstå sig på...

Av Amanda - 22 januari 2011 20:07

  Hade låvat mig själv att inte shoppa någonting denna månaden, men ja. Det finns bevis på att jag liksom inte kunde hålla mig ifrån det. fan..

Av Amanda - 22 januari 2011 20:02

 

Jag har fått en dille för denna sminkningen.


 

Vi har haft kul uppgifter på engelskan.


 

Såhära snygg va jag efter onsdagens sminklektion ;)



Pouss. :*

Av Amanda - 22 januari 2011 09:38

Satt och kollade runt på fejan så hittade jag detta klipp som en vän hade lagt upp. Så jävla vackert.

Av Amanda - 21 januari 2011 21:40

  Tänka bara att det va tid att enga lite tid på ett inlägg  om mig och min snygghet + mitt sjukt trovärdiga och vackra leende.

Urch asså, det är helt sjukt. ;)


Höhö... hatar dagen....


Buuuuuuuuus :D

Ovido - Quiz & Flashcards