amandasamuelsson

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Amanda - 11 december 2009 21:32

Sådär ja.. nu ska jag nog kunna ägna mig åt några minuters bloggande.

idag va det lucia i skolan - vilket jag nämde i mitt första inlägg idag.

det gick bra, faktiskt! förutom att hela tåget glömde texten på en låt & att jag höll på att bryta ut i asgarv.. men, jag skärpte till mig and i did it. jag förstörde inte hela tillställningen! å tacka gudarna för det?


Jag läste precis en av mina vänners blogg, där hon nämde att det kommer bli mycket jobb på SO inlämningen som ska vara klar nu veckan innan jul & att hon hade en del att jobba, vilket jag också har.. såklart, men jag har inte tid, & jag har varit med pojkvännen i helgen är ingen ursäkt som godtas, visst.. jag skulle kunna ta & ägna en stund till det nu.. men nej, det gör jag inte.. & varför inte? det är just det jag undrar varför inte? jag har ångest.


jag har även ångest över att jag har en engelska bokrecension som ska vara inne på onsdag, & nu slog det mig, det ligger en teckning i min bild mapp.. kommer jag få godkänt?


det va nog allt, hahaha.. jag är patetisk, jag har väl 0 läsare.. varför skriver jag ens det här?


    


Av Amanda - 11 december 2009 19:22

Hej bloggen!


jag har nästan precis kommit hem, jag har varit i skolan
& efter skolan drog jag hem till syster & slappade.


Hinner inte blogga mera just nu,
kortspel på G.. så bloggar mera soon! hahaha.


  

Av Amanda - 11 december 2009 07:08

Hahaha, jag är fan stolt över mig själv!

Jag gick upp vid klockan 6 idag, otroligt.. jo tack, jag vet!


Lucia i skolan står på schemat.

jag vet inte vad jag tycker om det riktigt.

jag kommer tabba mig, eller så kommer alla tabba sig.

jag har bestämt mig för att inte ramla & bränna upp något..

det är nog just det som kommer hända, hahaha..

vi får väl se vilken succé det kommer bli!


  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards