amandasamuelsson

Alla inlägg under april 2010

Av Amanda - 28 april 2010 20:49

Nu mina vänner ska jag dansa igenom min musik uppvärmingen en eller två gånger till, skutta in i duschen och sen styra mot sängen.


Jag har en lång dag framför mig imorgon.


Cykel 3,5 mil


Simning 1 km


Springning 8km?


Orgentering


slå den du Greta. ;)



 



Av Amanda - 28 april 2010 20:44

Verkar som att många fortfarande har en svenska delen i nationella kvar? i'm i right? :)

Jag har två enkla råd och hoppas att dom ska hjälpa er på vägen.


  • Låt fantasin flöda, leta längst bak i huvudet.. där hittar man alltid något
  • Va inte oroliga, tro på er själva. Det löser sig! - sa han som sket i vasken.

Puss.


 

Av Amanda - 28 april 2010 20:39

eeehm.. jaa.. eehmm.. såhär är det!

jag har precis köpt två löshår från tradera.. jag har allvarliga problem med det hära att spendera pengar, jag gör det för ofta!


Det är ett neutralblondt i remy och ett vitt i kalion hår -  i don't give a shit how u spell it.


Funderar på att sälja det vita, vi får se.. någon intresserad?


 

Av Amanda - 27 april 2010 21:50

Jag gick in en snabbis på Lindex hemsida.


Och när jag kom in på underkläders avdelningen såg jag denna snyggingen;


Så om det finns någon "bustier intresserad" är det bara att pallra sig in på Lindex!

Dom har massvis av andra. ;)




 

Av Amanda - 27 april 2010 21:44

idag har det varit en lång dag.. på morgonen åkte vi och simmade med klassen. kul! :)

Sen tillbaka till skolan, käka och sen fick vi det gamla NP i fysik.. mmm, underbart. jag låtsades att jag fattade och gjorde massa.. sen så kom mamma och mina systrar och hämtade mig och bby så åkte vi och köpte skor. :)


Jag hittade ett par till avslutningen, dom är hemliga tills dess.

Det blir roligast så. ;)


Blablabla.. så råkade jag bara köpa ett vitt spets linne.


 

Från H&M 49.50 kr




   

Av Amanda - 25 april 2010 11:05

Idag har jag och min Älskling varit tillsammans i 6 månader, ett halvt år.

ni ska bara veta vad tiden har gått fort!


 

Jag älskar dig!


Av Amanda - 21 april 2010 21:33

I love to shop. :D


Allt från Gina Tricot

  • Linne - 129 :-
  • Trosor - 29 :- REA
  • Cardigan - 49 :- REA


 



Av Amanda - 21 april 2010 21:32

.. as i lovade. :)


  Nice huh..? :)

Ovido - Quiz & Flashcards