amandasamuelsson

Alla inlägg under september 2010

Av Amanda - 27 september 2010 21:45

Det är jag de, fasiskt.

Jag har gjort klart alla skolarbeten inför imorgon. Det är rock'n'roll.

Mor och Far har varit på föreldrar möte i min skola. Dom hittade, även om dom är lite gamla och skruttiga. Men till saken! När dom kom hem fick jag veta att jag har varit granne med min rektor. What the fuck liksom. Det är ganska coolt och ganska galetfettcp också.


Care <3

Av Amanda - 24 september 2010 17:37

Sitter och sjunger upp för kvällen, det kommer bli great!

Av Amanda - 24 september 2010 08:05

sittar och äter fjukost. SOVMORGON! börjar 10.10 och slutar 11.40 idag, en skruttig lektion.


Lalalalala.... längtar tills i kvällen myyyyys.

Av Amanda - 23 september 2010 19:40

Åååh, idag är jag glad wiiih :)

Dagen började inte så bra dock och jag tänkte att hela dagen skulle bli kaputt, men inte då. Hahaha :)


Åkte och shoppade med mor efter skolan och jag är så glad TACK MAMMA! :)

Vi shoppade lite till den lille stollen också och herreminguth va söta och små kläderna är, helt underbart!


Jag träffade några fina vänner också, en utav dom hade piercat öronen och som den piercingstorsk är jag blinkblink ;)


Nu ska jag äta glass med mamma SHHHHAO!

Av Amanda - 23 september 2010 09:38

Buhu. Sitter i skolan och gör om min del i grupparbetet i Samhäll. Men gör om gör rätt. Ni vet.


Hahaha, jag har så tråkigt.


Av Amanda - 22 september 2010 19:15

Jag är rätt grym ändå, faktiskt.

Av Amanda - 21 september 2010 09:06

05.41 idag kom ett nytt litet liv till världen.

Jag har blivit moster till en liten pojke :)


Min far fyller många år idag också, en riktigt fin persent fick han ialla fall :)

Av Amanda - 20 september 2010 21:43

åh herre min guuuuthd! Det är redan den 20 fucking september snart är det fuching 1 oktober! :o STANNA TIDEN JAG HINNER FAN INTE MED!


Yaha.. jag dör i skolarbete snart. Men nu har jag nästan allt data skrivet, bara naturvetenskaps arbetet kvar det är grupparbete, och det grejar vi nog imorgon. ;)

Men jag blir så sur! När man skriver ner allt på papper så blir det mycket och bra. Men va fan.. sen när man skriver rent det på datorn bli 1½ sida till typ ½! Det är sjukt att det kan bli så..


Idag på hantverkan sminkade vi varande och jag tycker att det är så svårt att det ska vara "bekvämt" för den man sminkar, eller ah. Att man inte skaver upp huden med foundations borsten eller petar den andra med mascara borsten i ögat. Men jag klarade mig nog ganska bra.. :)

Fast det är de, att jag har jätte svårt för att ta kritik utan att bli ledsen och känna mig sämst och dåligaste i världen och bara ge upp. Men det är ju kritik man bygger upp sig på. Och jag började ju inte på en linje och kan alla perfekt, så funkar det ju inte.


blablabla... intresseklubben antecknar? :)

Ovido - Quiz & Flashcards