amandasamuelsson

Alla inlägg den 19 december 2009

:)

Av Amanda - 19 december 2009 23:22

Nu har vi varit på julbord, eller.. det va ett tag sen vi kom hem. Men pojkvännen följde med hem en liten sväng efteråt.

& ja, han överlevde! Tacka gudarna för det. :)


Jag ska nog dra mig mot sägen nu, eftersom han kommer imorgon.. Tidigt, hmm..

inte gilla! - att han ska komma tidigt asså. ^^

Så fyller syster 21år imorgon, Grattis! :)


Godnatt sötisar. :)


 
  

Av Amanda - 19 december 2009 13:08

Godmorgon bloggen. :)

 

nu sitter jag här, vaknade för ungefär en timme sen.. skönt!

mitt hår är gött sletet nu.   

men jag tycker inte att det skulle blivit det, eftersom jag färgarde det senast för typ 8 veckor sen.. men jag klippte mig senast hos en frisör i februari förra året, så det kan nog vara det också.

 

& jag tycker ni fortfarande är lite dåliga på att kommentera!

 

jaja, bloggar mera senare.

 

 
  

Av Amanda - 19 december 2009 00:53

Nu är jag mottlig beskviken!

inte en kommentar..   


jaja, jag är en halv amonym icke känd bloggare.. då får man väl stå ut med det?


godnatt kära bloggen, uppdaterar imorgon!


 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards