amandasamuelsson

Alla inlägg under januari 2010

Av Amanda - 31 januari 2010 23:39

Jisses.. kom just på att jag inte visat någon bild på mitt långa hår.   


Soo.. here you go.   


  Nice huh?   


 

Av Amanda - 31 januari 2010 23:23

Ja, så äre det verkligen!


Jag beställde hem ett smycke där ifrån - smycket på bilden för några dagar sen.. närmare bestämt Onsdag och på Tordag så låg det i brevlådan, hur grymt är inte det?

Super, om ni frågar mig.. Det är liksom som att man skulle gå till afärren, men man slipper resan dit, skit praktiskt!


Men det va ju det här delämat om staven skulle vara för kort, men det va det inte.. utan den va nästan för lång.. Haha.


Det här är alltså smycket jag beställde;


 

Den lilla ringen i ändan är till för att man ska kunna hänga i valfritt smycke. :)


Och såhär gjorde jag :) ;


 

- Jag hände alltså i tre belocker som står för..

                   Tro Hopp och Kärlek

väldigt klassiskt men ändå väldigt fint, enligt mig. :)



 

Av Amanda - 31 januari 2010 22:39

- det är mitt motto här i livet.


Nytt i garderoben..



- Ett par skor från märket Grip. 


 

- Ett linne från Gina Tricot. REA


 


- En skjota från Gina Tricot.


  

- Ett par hederliga raggsockor från ÖoB.


 

- En sporttopp från H&M.



Sådär ja.. :)


 

Av Amanda - 30 januari 2010 12:16

Tänkte bara säga hej och jag lever typ, dålig uppdatering är det.. menmen


Idag åker jag, syster och Maja till Allum i Partille och sprätter penger - mee like.


so long..


 

Av Amanda - 26 januari 2010 21:39

Ja, så måste det bara vara! Jag menar.. kolla på dessa bilder under till, det kan inte vara samma gamla Pernilla Holmboe som det alltid varit..


 


Men vad ska vi säga? Välkommen då, Gina Tricots nya modell!


 


Av Amanda - 25 januari 2010 21:01

Här sitter jag och tittar på ett Blåsningen avsnitt som skvallerbloggen Falsksanning slängt in på hennes blogg.

Mycket kul faktist!   


Vilket som finichar dagens roliga dag, jisses säger jag bara!


Pojken har varit här sen i lördags och igår va det släktkalas för mig här hemma.


Jajaja.. har kommit hem från träningen nyss, sjukt pepp idag!


Imorgon är det teoritiskt idrottsprov.. jag känner att jag måste plugga på lite grann.


Yeyeyeye.. Another day gubbar!


 

Ovido - Quiz & Flashcards