amandasamuelsson

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Amanda - 23 december 2009 18:30

Idagf är det dan före doppare, min julstämning är 0!

det är inte jul nu! det är typ bara snö i augusti.. phuuff.

Inget mera att skriva nu såå.. LATER!

 

Av Amanda - 23 december 2009 01:11


  • Bästa musiken på min sporify lista just nu.
  1. Ke$ha – TiK ToK
  2. Fall Out Boy – Beat It - Studio Version
  3. Lady Gaga – Bad Romance
  4. Rihanna – Russian Roulette
  5. Jason Derulo – Whatcha Say - Main Version
  6. Leona Lewis – Happy

en liten del.. - om ni klickar så kommer spotify länken.   


  • Ingen julkänsla.

jag har verligen noll i julkänsla.. BUUU! lix, julafton om 1 dagar.. don't think so bby.

men det är sant, typ. haha.


det finns många andledningar till att älska den mäniskan. <3


  • Jag tittar på film nu, The Ugly Truth.


 


Av Amanda - 23 december 2009 00:52

jag tänkte bara göra ett litet inlägg som handlar om min blogg, nice ha?   

i think so.. haha.


Som ni säkert har sätt om ni är inne här ofta.. så gillar jag att lägga upp sånna här "blogghälsningar" i slutet av mina inlägg. Fint tycker jag!   

jag gillar även att byta dom & ha mig men nu(!) har jag hittat en som jag tycker passar in på min å min blogg;


 

what do you think of that fellas?

nice, ha?

ìsn't?


jag tycker även om att slänga in lite engelska ord, stava fel å en massa mera  grejer, det gör det hela lite roligare.. haha, jag är som jag är! stå ut.   

Även om min engelska inte är MVG klass utan mera utav ett G? Så tycker jag att jag klarar mig pretty well, haha.

Jag är patitisk! ingen läser min blogg iaf.. buhuhu


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards