amandasamuelsson

Alla inlägg under december 2009

Av Amanda - 31 december 2009 18:08

Skriver bara ett snabbt inlägg innan jag ska iväg. Nyår kommer firar jag in med ett häng vänner, kommer bli grymt!


Kvällens dresscode;


 

Soo.. då hörs vi nästa år! puss


 


Av Amanda - 30 december 2009 23:58

nu ska jag ta med mig systers hund, mobilen & boken å gå & sova!

Det va längesen jag drattade i säng innan 3 tiden, så nu får det vara nog..


hörs imorgon sötisar.   


 


Av Amanda - 30 december 2009 21:57

Jag har absolut ingenting att göra idag.. så nu har jag gjort en ny header till min kompis.   


  Resultatet blev såhär. & här hittar ni hennes blogg.    









Av Amanda - 30 december 2009 19:20

Jag ska snart till frisören - även om jag total hatar att gå dit så måste jag.. jag fick ett presentkort i julklapp..


Något i den här stilen har jag länge tänkt mig;


 

Såhär.. fast behålla lite längd bak, eftersom jag längtar efter lite längre hår nu.

Sen till sommaren dissar jag mitt mörkbruna å satsar på lite ljusare.   

Det låter bra, tycker jag!


 

Av Amanda - 30 december 2009 18:04

 

Troligtvis såhär min outfit för morgon dagen kommer se ut;

Tub klänning/top - Vila

"Lack"Leggings - Ellos.se (gammla)

Väst - Gina Tricot

Skor - Dinsko


 

Denna västen följde med hem idag - även den jag troligtvis komma ha på mig imorgon.


Väst - Gina Tricot


 

& till sist, dagens outfit;


Svart linne - Gina Tricot

Rutig sjorta - Pappas

Jeans leggins - Gina Tricot

Jacka - Lindex (gammal)

Skor - Dinsko


Mycket kläder å bilder idag.. :)


 






Av Amanda - 30 december 2009 15:04

Nu ska jag å mamma dra in en sväng & se om jag kan hitta något att ha över till nyår. hinner inte skriva mera nu..

soo.. later.


 

Av Amanda - 30 december 2009 00:44

Titta hit alla! jag har ny layout, sjukligt ball tycker jag själv.   

kan det ha å göra med att jag gjort den själv, & fått den precis som jag vill ha det!

utifrån min kunskap å skicklighet till att skapa så tycker jag att jag är ganska bra.


ps. ingen kommenterar ju min blogg..   

skriver jag inget som roar någon?

jag har endel läsare.. men ingen kommenterar!

jajaja, jag suger väl då.. antar jag.


 

Av Amanda - 29 december 2009 22:11

jag känner att jag vill åka utomland snart! det va jätte längesen nu.. visst, vi va hos farmor i februari förra året, men det va kallt där då! å det är snart 2 årsen!

nästa gång vi ska åka utomland är om 2 år.. då pappa fyller 50år. Men det är långt kvar dit!


Liksom alla åker utomland utom jag känns det som.. liksom, min ena syster va i spaninen tidigare i år, den andra i Thiland i 2 veckor i september. Nu är min tredje syster på Fuerteventura över nyår..


Samt är min kompis i Syd Afrika, hon åkte innan jul å kommer hem någon gång i januari. En annan kompis ska till Thiland i Mars & min pojkvänn ska troligtvis till Thiland i februari.. yey!


 


Ovido - Quiz & Flashcards