amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 29 december 2009

Rubrik saknas

Av Amanda - 29 december 2009 22:11

jag känner att jag vill åka utomland snart! det va jätte längesen nu.. visst, vi va hos farmor i februari förra året, men det va kallt där då! å det är snart 2 årsen!

nästa gång vi ska åka utomland är om 2 år.. då pappa fyller 50år. Men det är långt kvar dit!


Liksom alla åker utomland utom jag känns det som.. liksom, min ena syster va i spaninen tidigare i år, den andra i Thiland i 2 veckor i september. Nu är min tredje syster på Fuerteventura över nyår..


Samt är min kompis i Syd Afrika, hon åkte innan jul å kommer hem någon gång i januari. En annan kompis ska till Thiland i Mars & min pojkvänn ska troligtvis till Thiland i februari.. yey!


 


 
 
Maja

Maja

29 december 2009 23:39

Du kan få ligga i mn resväska! :D

http://majaabergstroms.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Amanda

30 december 2009 00:44

Tack maja tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards