amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 14 december 2009

Jul/nyårs outfit.

Av Amanda - 14 december 2009 21:45

Jag har suttit här nu en stund och tänkt över hur min jul/nyårs outfit ska se ut!

& här på bilder nedanför har jag mixat ihop någonting som jag själv tycker skulle kunna bli något ruskigt snygg.


     

jag vet inte rikigt vad som blir snyggast, en skinnkjol eller en "partykjol"?

& sen, vad blir snyggast till det? "vanliga" strymboxor eller något roligar med färg/mönster? Bootsen är väldigt snygga tycker jag! tyvärr är jag inte ägare av några, men snart är det jul. & ni kan nog gissa vad som står med på min önskelista i år? ;) Sen en eventuellt en kavaj till det! jag måste ju naturligvis ha någonting under kavajen.. Det fick jag inte med på min bild, men det blir nog någon enkel topp! :) & jag glömde ju naturligtvis accessoarerna.. något snyggt halsband, lite armband & si såsär. & så möjligtvis en liten kuvertväska, sen är outfiten complete! ;)


vad tror/tycker ni? blir det något att hissa eller dissa?


 

 
 
Andrea

Andrea

14 december 2009 23:07

tycker . party kjolen och några coola strumpbyxor :)


btw . hur får du in pussen & kramen / amanda ...

är det en bild du gjort.. eller finns de några koder till sånt ?:)

http://aboutmeandrea

 
Amanda

Amanda

14 december 2009 23:12

Andrea: det låter bra! :)

den har jag gjort själv i Photoshop & sedan laddat upp den å infogat i inlägget, bus enkelt! :)

http://amandasamuelsson.bloggplatsen.se

 
Andrea

Andrea

15 december 2009 00:18

jaa . blir lite mer flum och lite mer annorlunda med en sån kjol och lite annat på bena :) du får lägga upp en outfit när det närma sig o du bestämt så man få se vad det blev :)

Aaah , men tack ! den va väldigt fin ialf :) får försöka göra ngt sånt då haha..

http://aboutmeandrea

 
Ingen bild

maja

16 december 2009 18:31

haha, jag tittade på den partykjolen fast rosa ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards