amandasamuelsson

Alla inlägg under mars 2010

Av Amanda - 11 mars 2010 15:45

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


jag har äntligen fått hem mina jeans shorts som jag köpte i förra veckan! :D



  J.Lindeberg, pösig modell. Precis det jag ville ha! :)

Men jag får en känsla att dom "pösar" lite mycke i röven så det ser ut som jag skitit på mig? Hmmm.. vad tycker du?


Men snälla söta vädergubbe, säg att våren snart till mig kommer?




  



sluta nu Amanda, det är inte du.. du är perfekt precis som du är.

Av Amanda - 10 mars 2010 17:39

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! jag älskar att vara hemma... noooot.

Så mogen är jag!


Blablabla..


Jag har hittat hur min skolavslutnings klänning ska se ut!


Dam dam daram....



 


Fast i röd, och lite annan. :)

Jag håller på att göra den själv.. och såhär ska kjolen se ut! ;)


Jajajaja.. Carekeps på?



 

Av Amanda - 8 mars 2010 15:13

Sitter i skolan.. sista lektionen, Media.. kul. Jag sitter här själv och låtsas att jag fattar någonting.. Jag har inte ett skatt om vad jag ska göra. :S Jag tror jag fick göra vad jag ville.. eller något


Sen drar jag hem till pojkvännen och stannar där tills Onsdag. Faaaaan va gött det ska bli!!


And sister po, no more candy från och med idag!

  

Av Amanda - 7 mars 2010 17:52

         


Nya Loka är verkligen huuuur god som helst! Med smak av Krusbär - Päron.


Jag tycker att den smakar lite som godisen Zoo (även min bästa godis!) Men det kanske bara är jag som är konstig.. Eller vad tycker ni? - som smakat.

__________________________________________________


Och imorgon går jag och systern in i en pakt! - Vi ska inte äta godis pakten.

Det kommer nog gå bra! eftersom vi får äta chips och popcorn och sådär så. ;)

Det är bara de "Färgglada små jävla goda bitarna med färgämnen och skit" samt chocklad som utersluts ur våra koster! :)


Bla bla bla... uppdaterar nog mera sen, kanske lite så.






 

Av Amanda - 6 mars 2010 13:23

Kom hem nyss från Hanna! :)

Kvällen/natten igår va bra, jag älskar eeer! <3


bla bla bla..


 

Av Amanda - 4 mars 2010 21:52

  Look in to my eyes and you will see...

Av Amanda - 4 mars 2010 20:22

Kom nyss hem från gymmet, blev en runda helkropp.   


Sen hem, sätta på tv:n, slå på 4an, riva upp Zoo påsen och kolla på veckofinalen av Halv åtta hos mig. Jag total älskar det programet! Jag älskar mat! Jag ska gifta mig med mat när jag blir stor.   


Taggar inför imorgon! Sista dagen på skolveckan och sen hem till Hanna med brudarna och tjejmysa! Tacos, skitsnack och film! Och umgänget såklart!  <3


 

Av Amanda - 3 mars 2010 18:08

Ja, jag har ny header.. men jag vet inte.. vilken ska jag ha?


Vilken tycker du är snyggast?


  Den gamla..


Eller


  Den nya..?


  







Ovido - Quiz & Flashcards