amandasamuelsson

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Amanda - 25 mars 2010 21:47


Eilngt en uneörnskding på ett engskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord står i, det enda som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet.

Av Amanda - 25 mars 2010 20:48

När har jag bestämt mig för någonting då blir det så och! - oftast


Idag bestämde jag mig för att ut och springa och det va exakt det jag gjorde. :)


Så, om det är något jag vill ha.. så vet jag att jag kan nå dit.

men när det gäller skolan, då behöver jag nog en ny hjärna eller något i den stilen.


Jajaja, det är inget att lipa över! Jag är helt enkelt inte menad att vara en topp elev?


How caaare? ;)



 



Ovido - Quiz & Flashcards