amandasamuelsson

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Amanda - 11 mars 2010 22:15

  In your FACE!!

- synd bara att det är kemi som är viktigst..








Av Amanda - 11 mars 2010 19:10

Give it to me baby!

 

        

  

en vanlig fucking ryggsäck?

- ja tack.

 

  

 

  

Och till sist..

MY LOVELY LIGHT CONVERS!

 

  

 

 

 

 

 

 

Av Amanda - 11 mars 2010 17:29

Jag kanske är väldens tönt.. låt mig va det då.


Men jag älskar Demi Lovato!



Några spotify läääänks!











Av Amanda - 11 mars 2010 15:45

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


jag har äntligen fått hem mina jeans shorts som jag köpte i förra veckan! :D



  J.Lindeberg, pösig modell. Precis det jag ville ha! :)

Men jag får en känsla att dom "pösar" lite mycke i röven så det ser ut som jag skitit på mig? Hmmm.. vad tycker du?


Men snälla söta vädergubbe, säg att våren snart till mig kommer?




  



sluta nu Amanda, det är inte du.. du är perfekt precis som du är.

Ovido - Quiz & Flashcards