amandasamuelsson

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Amanda - 16 mars 2010 20:51


 Jag sitter som vanlig inne på hemsidor och gräglar över alla snygga kläder!Och när jag tittade på Ginas hemsida såg jag en smart måttalbell för kläder . :)

Gå in på  Ginas hemsida <--- och kika och mäta era mått så ni får den storlek som passar just dig och din kropp bäst! :)


Men nu vet jag inte om det är bara över Ginas utbud av kläder eller om det gäller det flesta.. Men det är ju alltid så himla olika! Så det får man titta på.


Och en sak som jag blev lite konfunderad över.. när man mäter för Jeans så mäter man i midjan.. Hur kan min midja tala för mina ben? Hmmm..


Och en sak till! Det där med storlekar är inget viktigt, det är hur sjävla plagget sitter som är det viktigaste! :)



 

Av Amanda - 16 mars 2010 16:45

Har precis ätit massa mat! mmmmm... :)


Nu ska jag ut och springa till benen brister och lite till! :D

eller tills lungorna inte orkar mera, för jag är fan förklyd 24/7... :/


- I'm rather me then skin och bones.



Ovido - Quiz & Flashcards