amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Media

Av Amanda - 8 mars 2010 15:13

Sitter i skolan.. sista lektionen, Media.. kul. Jag sitter här själv och låtsas att jag fattar någonting.. Jag har inte ett skatt om vad jag ska göra. :S Jag tror jag fick göra vad jag ville.. eller något


Sen drar jag hem till pojkvännen och stannar där tills Onsdag. Faaaaan va gött det ska bli!!


And sister po, no more candy från och med idag!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards