amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

Nya Loka and NO MORE CANDY!

Av Amanda - 7 mars 2010 17:52

         


Nya Loka är verkligen huuuur god som helst! Med smak av Krusbär - Päron.


Jag tycker att den smakar lite som godisen Zoo (även min bästa godis!) Men det kanske bara är jag som är konstig.. Eller vad tycker ni? - som smakat.

__________________________________________________


Och imorgon går jag och systern in i en pakt! - Vi ska inte äta godis pakten.

Det kommer nog gå bra! eftersom vi får äta chips och popcorn och sådär så. ;)

Det är bara de "Färgglada små jävla goda bitarna med färgämnen och skit" samt chocklad som utersluts ur våra koster! :)


Bla bla bla... uppdaterar nog mera sen, kanske lite så.






 

 
 
Apan

Apan

7 mars 2010 18:34

Smakar saaaft! Men inget jag rekomenderar att dricka en hel 1,5 litare själv, när man jobbar och toalett besöken är begränsade, och man inte vet när man kan få gå på tjotaletten igen.. ;)

http://apanistiletter.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards