amandasamuelsson

Alla inlägg under februari 2010

Av Amanda - 24 februari 2010 21:04

Idag

- Har jag klarat Fas C på körkorts teorin - Traktor

- Klarat mateprov.

- Bestämt mig för att köpa ett par äkta vita Convers - Slimade eller vanliga?

- Längtat i hjäl mig till London.

- Gjort en lista över det jag ska ha med till London. Vi reser den 10maj.

- Min syster har tagit bilkörkort.

- Jag och andra systerna har tränat - helkropp.

- Vi har firat systern.


Nu ska jag

- Raka mina rengskogar till benen.

- Duscha.

- Tvätta håret.

- Scrubas.

- Peta öronen - Har kommit på att det är viktigt!

- Och möjligtvis plugga på spanska provet som är i morgon.

- Sova.


Även ett grattis till Baja som lyckats gå ner i spagat  

"är du inte glad för min skull?"

- Jo, det är jag.. det är bara det att mina pengar på mobilen inte räcker till.



 

Av Amanda - 23 februari 2010 21:40

The Baseballs - Umbrella


Spotify Länk




and.. who the fuck is Håkan Hellström?


 

Av Amanda - 23 februari 2010 21:38

หนึ่ง ใน ไว้เนื้อเชื่อใจ คุณ


 

Av Amanda - 23 februari 2010 21:21

 

Jeans - Gina gamla

Linne - Gina

Hood - Peak Ullared


 

I love my ass in those jeans - den första dagen efter tvätt..


 

Av Amanda - 23 februari 2010 17:18

 

Body Scrub - gör huden mjuk och en fräch känsla,

använd dagligen för bästa resultat.   


   

Av Amanda - 19 februari 2010 22:37

Det hade ju inte vart fel.. eller hur?    men icke..


På måndag börjar skolan.. buhuhuhuhu på riktigt! Men jag sitter här och ber till gudarna om ett sjuhelvetes snöoväder så skolan så snällt ringer ocg säger " jaha, det ser ut som det inte blir någon skola den här veckan, trevlig vecka och hoppas vi ses igen vecka 9" jatack, det hade inte vart fel! inte någonstans. Någon som håller med mig? Eller är det bara jag som tycker att en till vecka utan skola inte tar skada?

Det hoppas jag inte! Men man vet inte, den ena personen är aldrig den andra lik.. inte ens tvillingar! okej, enäggstvillingar är väldigt lika varandra till utsidan, men insidan då?    You never know!


Blablabla..


 

Av Amanda - 18 februari 2010 21:29

.. under träning.


Jo, såhär är det! jag och syster var på en omgång BodyCombat idag.

Instruktören - manlig i rött linne komenterade själv efter ett svett rykande pass

att tänka på till nästa vecka.. inga bomulls plagg. Eftersom hans dåvarande röd röda linne mera hade blivigt vin rött.. you get me?

Smart tänkt tycker jag.   


Yayayaya..


Det slog mig just.. det är första natten sen i Lördags jag ska sova ensam. I en alldeles förstor säng, i ett alldeles för stort rum.. helt själv? Shit, hur fan ska detta gå?Hahaha, nääe.. det ska bli rätt gött ändå.. inget illa mot bby eller Maja, men så är det.


Jag ska nog pallra mig i säng alldeles snart, så jag kan åka med till Borås imorgon.   För min syster har några ärenden där, och så.. å då kanske man kan passa på att shoppa lite.. me like love.


Dododododo.. God fortsättning.   


 

Dop

Av Amanda - 16 februari 2010 21:21

Va på dop i Lördags föresten också.

Gabriell fick pojken heta.    


Shoppade lite i Fredags som jag inte orkar visa upp just nu..

Det va en liten svart kofta, ett halsband och ett navelsmycke iaf.     

Ovido - Quiz & Flashcards