amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Körkort

Av Amanda - 24 februari 2010 21:04

Idag

- Har jag klarat Fas C på körkorts teorin - Traktor

- Klarat mateprov.

- Bestämt mig för att köpa ett par äkta vita Convers - Slimade eller vanliga?

- Längtat i hjäl mig till London.

- Gjort en lista över det jag ska ha med till London. Vi reser den 10maj.

- Min syster har tagit bilkörkort.

- Jag och andra systerna har tränat - helkropp.

- Vi har firat systern.


Nu ska jag

- Raka mina rengskogar till benen.

- Duscha.

- Tvätta håret.

- Scrubas.

- Peta öronen - Har kommit på att det är viktigt!

- Och möjligtvis plugga på spanska provet som är i morgon.

- Sova.


Även ett grattis till Baja som lyckats gå ner i spagat  

"är du inte glad för min skull?"

- Jo, det är jag.. det är bara det att mina pengar på mobilen inte räcker till.



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards