amandasamuelsson

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Amanda - 11 februari 2010 21:30

Jaupp, hur gick det för alla idag?   


Svårt att veta men vad säger magkänslan dig?

Det känns att det gick hyffsat för mig, inget att klaga över så.. Prov jävelet varade ju 160 jävla minuter! Puuh..!


Jag satt bara i typ 100? jag gick inte tillbaka efter rasten som var. Nej, jag skolkade inte! man behövde intre gå dit om man kände att man var klar.   


Jag skrev en liten novell typ, om att Allt är möjligt. Och så är det nog, kanske.. lite?


Jajaja.. nu är det bara B-delen i svenska kvar! Och 30 000 andra ämnen, såklart.

Men jag grymt tacksam för att vi inte har några Nationella prov i SO ämnena, eftersom jag inte skulle vilja sätt varken Geografi eller Historia som något av det jag kan mycket utav.Inte för att jag är super begåvad i alla andra ämnen meeen.. jag ska inte klaga att för mycke, det finns människor under mig. Hemsk att säga så, men det får mig att verkligen vilja ens försöka! Sooo.. why not? Biatch..   


 

Ovido - Quiz & Flashcards