amandasamuelsson

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Amanda - 24 februari 2010 23:12

Jag står i valet och kvalet!


Vilka Convers ska jag bli ägare till?


 


Ja, jag vill ha vita.. men Light eller "Vanliga"


Hjälp mig?    


Vad tycker du? 

Varför?

Varför inte?

bla bla bla..


 

Av Amanda - 24 februari 2010 22:59

Fy fasen vad jag längtar till sommaren/våren.

Specillet alla kläder - daah.


Jag ahr suttit här nu och knapat ihop en aaas nice sommar/vår outfit efter att blivit insperersd av Pinch som ocksaå gjort det!


Här är resutlatet av min;

 

Shorts - Monki

T-Shirt med ficka - Monki

Kavja - Ellos

Sko - Ellos

Svart Linne - Monik

Vitt Linne - Gina Tricot

Läppstift - Isadora

Naglack - H&M

Solglasögon - H&M

Armband - H&M


Snyggt, tycker jag!


Liknande kavaj, läppstift, naglack och brillorna äger jag redan!


Men ljusa jeans shorts, linnen av något liknande slag och sandaleran, JA TACK!


 

Av Amanda - 24 februari 2010 21:04

Idag

- Har jag klarat Fas C på körkorts teorin - Traktor

- Klarat mateprov.

- Bestämt mig för att köpa ett par äkta vita Convers - Slimade eller vanliga?

- Längtat i hjäl mig till London.

- Gjort en lista över det jag ska ha med till London. Vi reser den 10maj.

- Min syster har tagit bilkörkort.

- Jag och andra systerna har tränat - helkropp.

- Vi har firat systern.


Nu ska jag

- Raka mina rengskogar till benen.

- Duscha.

- Tvätta håret.

- Scrubas.

- Peta öronen - Har kommit på att det är viktigt!

- Och möjligtvis plugga på spanska provet som är i morgon.

- Sova.


Även ett grattis till Baja som lyckats gå ner i spagat  

"är du inte glad för min skull?"

- Jo, det är jag.. det är bara det att mina pengar på mobilen inte räcker till.



 

Ovido - Quiz & Flashcards