amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Fredag hela veckan

Av Amanda - 19 februari 2010 22:37

Det hade ju inte vart fel.. eller hur?    men icke..


På måndag börjar skolan.. buhuhuhuhu på riktigt! Men jag sitter här och ber till gudarna om ett sjuhelvetes snöoväder så skolan så snällt ringer ocg säger " jaha, det ser ut som det inte blir någon skola den här veckan, trevlig vecka och hoppas vi ses igen vecka 9" jatack, det hade inte vart fel! inte någonstans. Någon som håller med mig? Eller är det bara jag som tycker att en till vecka utan skola inte tar skada?

Det hoppas jag inte! Men man vet inte, den ena personen är aldrig den andra lik.. inte ens tvillingar! okej, enäggstvillingar är väldigt lika varandra till utsidan, men insidan då?    You never know!


Blablabla..


 

 
 
photobyes

photobyes

19 februari 2010 22:58

snygg design på bloggen :)!

http://photobyes.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards