amandasamuelsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Amanda - 13 oktober 2010 14:05

Va fan nu då..?

gick upp vid 8 idag för jag fick inte sova längre, eller ah. Det är inte bra att svänga på hela dygnet för en dag liksom.

Vid 9.40 klev jag på bussen och drog mig till gymmet. :)

Va hemma typ ett(?)

Sminkade mig och fixade och gick ut och fotade mig själv.. hmmm.

Blev kanske några bra bilder..

Men va fan nu då..?


 

Så jävla coool är jag.. HAHAHA

Av Amanda - 12 oktober 2010 09:42

Tisdag seg dag, jappjapp.

Sitter i skolan. har slutat svenskan nu tror jag.Vi fick tillfälle att plugga till Samhällsprovet som vi har nu i eftermiddag. Men jag tog det inte, jag orkar inte. Jag är helt tom men ändå köttfärs i hela huvudet. 


Jag har studiedag imorgon och det är en sådan lycka att jag kan gråta. Men på en Onsadg, det suger endel. Bättre än ingenting iaf.


Puss

Av Amanda - 11 oktober 2010 20:22

 

Bra mobilbild på skolans toalett.


Today I'm wearing;

Väst - (ny) New Yorker

Tröja - Carlings

Jeans - Gina Tricot

Skor - Förra årets boots från DinSko :)

Ring - (ny) New Yorker? :o

Underkläder - random placez


Av Amanda - 8 oktober 2010 21:25

Idag har jag och min syster varit i Göteborg och shoppas lite. hmmm..

  Ni ser vad det är, om inte. Fråga ;)

Av Amanda - 7 oktober 2010 10:01

Sitter i skolan och har håltimma i tre timmar nu.. vad fan ska man göra liksom. Vädret är så jävla blöööph att man inte vill gå ut och jag har inga läxor som jag kan göra, för att dom glömmer vi hemma. Fan va bright du är fuckface. Tack!


När jag kommer hem ska jag åka och träna och sen så ska jag fixa med grupparbetet som ska redovisas imorgon, det är om renässansen. Vi har valt att göra ett bild colage, vi har inte gjort någonting än. Det va planerat att vi skulle göra det idag på denna håltiden. Men eftersom jag så duktigt glömde det hemma så kan det inte bli någonting gjort. (Y) Så det kommer jag få göra ikvällen när jga kommer hem, kul.


Imorgon ska jag till götet och shoppa med systra mi efter skolan, jag längtar så sjukanes mycket! Eller ärligt, så ska vi till Frölunda Torg och New Yorkes. :D:D:D:D


Care på den du :)

Av Amanda - 6 oktober 2010 20:12

eller inte, men ändå.

Dagen idag har varit rätt okej ändå. :)


Matte - vi fick varm chocklad, gulligt :)


Engelska - vi gjorde ett test om vad vi kunde. I'm going doooown! :(


Hantverksteknink i 3 timmar - vi sminkade varndra, som alltid. Det va kul, typ. :)


  En bild som jag tog när jag pakat upp endel saker iför lektionen :)


Mina skolfoton kom idag. Happyface

Men inte skolkatalogen. Sadeface

Skannern funkar inte, så in kan tyvärr inte få se dom. HAHAHAHA


Skaka rompa :)

Av Amanda - 4 oktober 2010 20:32

Har precis tryckt i min en kanelbulle, den satt fint. Är det kanelbullens dag så är det!


Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, vi har gått sex veckor i skolan och är nu inne på våran 3 stylist lärare, och nu vill hon att vi ska börja om från noll och göra på hennes sätt. Kul, sex veckors kunskap bara att glömma.

Vi har fått ett schema också, vi ska ha prov och visa anteckningar och göra portfolios och sminka hemma och gudars! Det är mycket bättre struktur på saker och ting me likey.. Men jag blir så stressad och får ont i magen när vi ska ha massa prov och grejer.. :(


Yeahssss   

Av Amanda - 3 oktober 2010 13:54

Som ni alla kan se, har jag fixat nytt här på bloggen.

Jag är inte nöjd än.. :( men orkar inte pilla med det längre..

Jaja care typ bara :)

Ovido - Quiz & Flashcards