amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Kanelbullens dag

Av Amanda - 4 oktober 2010 20:32

Har precis tryckt i min en kanelbulle, den satt fint. Är det kanelbullens dag så är det!


Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, vi har gått sex veckor i skolan och är nu inne på våran 3 stylist lärare, och nu vill hon att vi ska börja om från noll och göra på hennes sätt. Kul, sex veckors kunskap bara att glömma.

Vi har fått ett schema också, vi ska ha prov och visa anteckningar och göra portfolios och sminka hemma och gudars! Det är mycket bättre struktur på saker och ting me likey.. Men jag blir så stressad och får ont i magen när vi ska ha massa prov och grejer.. :(


Yeahssss   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards