amandasamuelsson

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Amanda - 17 oktober 2010 21:26

Jag kom just på vad jag skulle blogga om förut, jag tänkte "hopp, vafan ska jag langa upp ett spontan inlägg nu eller va va det?"


Men nu slog det mig va det av som jag så ivrigt ville skriva om!


Förut fick jag min fars nya mobil, i förutsättningarna att jag skulle vara snäll och trevlig i en vecka. Jag fick den, startade och började lite. Sen fick jag utbrott.

En Nokia, tuch och jag = kobajs. 

Så min andra syster fick ta den :)


 

Denna va det btw, den nya Nokia n8.

Men nu ångrar jag mig lite.

Hoppas hon inte vill ha den så kan jag ge den ett försök till.

Men ja, ajg är så förbannat kär i min telefon.

Och jag skulle känna mig så jävla handikappad utan knappar.

yeahyeah, what evert.

Av Amanda - 17 oktober 2010 20:53

How dosen't hate sundays...?


Jag sitter och gnir mig på huvudet och undrar vart fan mitt hår tog vägen.:o


Min farmor kom hem igår och idag va den delan av släkten här och åt söndags middag. myyys :)

Fick presenterat pojken för na och hon blev nog glatt överraskad. Han är ju liksom inget dåligt kap.


Jag längtar till jul. SÅHÄRAAAAAAAAAAAA mycket.

Åh, jag är så att jag nästan vill skriva min önskelista.

Hahaha, jag är tönt :D


Jag och älsklingen min har börjat titta på Gosstp Girl, eller ja, han kollar och fattar ingenting. Men det är inte oväntat. :)


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards