amandasamuelsson

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Amanda - 20 oktober 2010 21:04

Ville bara tipsa er om bästa;


Marion Raven


 

Av Amanda - 20 oktober 2010 20:49

Jag vet aldrig vad jag ska skriva när det väl kommer till saken..


Okej, jag har rakat benen idag iaf. Första gången på 100år :o care


Här är en bild på en grym sminkning jag fick idag. Oh, love.

 

Oj, det syntes visst inte så bra.

Men den va grym. När jag åkte från skolan :)


Och så måste jag bara säga att jag älskar dessa bilderna.

 

Så jävla mysko ändå. :o


Nu ska jag krypa till kojs. Läsa Gossip G Och invänta sömnen :)

Av Amanda - 20 oktober 2010 09:51

Nu har jag gett mobilfan ett nytt försök.

Men noway, jag och tuch bajs mobiler klickar inte!

Urch och fy! Jag känner mig fan så jävla handikappad.

Det finns typ ingenting som jag är van vid. :o

Visst, den är as ny och typ 12 mixel kamera.

Men ne tack, fyfaaan rentutsagt!!!!

Så syster får ta den ännu en gång.


Aldrig länmnar jag min Sony Ericson knapptelefon.

Eller joo.. när den är skrutt som fan kanske.


Ovido - Quiz & Flashcards