amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

blöh

Av Amanda - 20 oktober 2010 09:51

Nu har jag gett mobilfan ett nytt försök.

Men noway, jag och tuch bajs mobiler klickar inte!

Urch och fy! Jag känner mig fan så jävla handikappad.

Det finns typ ingenting som jag är van vid. :o

Visst, den är as ny och typ 12 mixel kamera.

Men ne tack, fyfaaan rentutsagt!!!!

Så syster får ta den ännu en gång.


Aldrig länmnar jag min Sony Ericson knapptelefon.

Eller joo.. när den är skrutt som fan kanske.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards