amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2010

Onsdag morning

Av Amanda - 6 oktober 2010 20:12

eller inte, men ändå.

Dagen idag har varit rätt okej ändå. :)


Matte - vi fick varm chocklad, gulligt :)


Engelska - vi gjorde ett test om vad vi kunde. I'm going doooown! :(


Hantverksteknink i 3 timmar - vi sminkade varndra, som alltid. Det va kul, typ. :)


  En bild som jag tog när jag pakat upp endel saker iför lektionen :)


Mina skolfoton kom idag. Happyface

Men inte skolkatalogen. Sadeface

Skannern funkar inte, så in kan tyvärr inte få se dom. HAHAHAHA


Skaka rompa :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards