amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

En förendring

Av Amanda - 31 augusti 2010 17:12

Jag vill ha en förendring och det nu! jag vill bli av med alla mina gamla kläder och in med nyttnyttnytt.. Hahaha, inte riktigt. Menmen, en alldeles egen stil hade varit nice. Men det går inte riktigt att få, tyvärr. Men jag får bara helt enkelt. Sköta mig själv och skita i alla andra!


Snart blir det piercing! <3 aaah, som jag har längtat! :D


 
 
A glamorous monkey

A glamorous monkey

31 augusti 2010 17:59

Heheh, trodde först du var ute efter en förndering. Att blir förnedrad. Läste inte riktigt ordentligt.. :P

http://apanistiletter.blogspot.com

 
Fröken Svår

Fröken Svår

31 augusti 2010 18:09

Men duh! Om det är någon som har en egen stil så är det väl för sjutton du eller?! Du har helgrym stil! Jag tycker du är awesome som vågar! Go girl!

http://biancalagerlof.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards