amandasamuelsson

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Amanda - 12 augusti 2010 23:17

jahapp, kanske dax att skriva någonting då..

Jag har varit lite med pojken min ett tag och så.

Vi har tittat på film, The road. Sourvior film, skapligt bra. :)

Sen Remember me, jag tyckte inte att den va så bra egentligen. Men ganska ändå. Den va väldigt fin :)

Sen accepted, kul film! :) hahahaha.

Och till det har vi käkat glass och supit coca cola! :D


Sen idag va hela familjen med och kollade på det nya huset :)

Jag har varit riktigt skeptisk till det, med nu är jag lite glad ändå!

Det är ju nytt och über frächst + jag kommar ju få välja tapeter och allt. :D


Sen fort det till Ikea, vi käkade middag. En middag för 16kr är fan inte fy skam. ;)

Jajaja, sen så kollade vi ju naturligtvis på allt onördigr, nödvändigt, invändigt och utvändigt. Jag köpte 4st små förvarnings lådor att ha under sängen + en ny taklampa. Och så deringa. :)


Sen när vi kom hem, monterade vi upp lampan. och sen började jag städa och såna. Medans pojkvännen gottade i sängen och tittade på. Hahaha.

Så nu är mitt rum jätte frächt och fint. :) Kanske lätter upp en bild någon annan dag om det känns behövligt, nödvändigt, trevligt WHATEVER..!


Fred

Ovido - Quiz & Flashcards