amandasamuelsson

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Amanda - 19 augusti 2010 20:46

 

Jag va ute en runda med min systers "lilla" skrutt hund idag.

Och här sitter hon och väntar på att en bil eller någonting liknande ska komma farande så om kan få någonting att stressa upp sig över och skälla lite.

Men det va ingen vinst idag. Det enda som var va gamla gubben H, visst. han går på 4 hjul. Men han låter inte vidare värst mycket.


Sen traskade vi in i skogen. Och jag hoppades att med hela mitt lilla liv att vi inte skulle stöta på något djur. Så som björnar, ormar, Tigrar och Vargar.  Men vi slapp alla dera faktiskt. Men jag tycker innerligt att alla ormar ska ha vintervila hela året om. Det skulle inte skadat någon faktiskt, det skulle det ju faktiskt inte. Hahaha.. jag är så jävla lustig!


Sen nålade jag mina finget + tånaglar klarröda, jag har blivigt så duktig på att måla själv. :D Care

Sen stoppade jag fossingarna i ett varmt fotbad och efter det rakade jag mina djungelliknande ben :)


Sen så har jag varit och övningkört med mamma, jag tog döden i krönet när en lastbil kom farandes, men sedär. jag överlevde. :) Och sen när jag svängde in på vägen hemma åkte pojken och svärfar förbi och tutade på mig. Hö-hö


Nu ska jag ta ett besöken i duschen och sen skuttar jag isäng. För om ni inte visste det redan, så börjar jag skolan imorgon. :) Jag börjar vid tio, men jag måste ta bussen vid åtta. så jag kommer fram och hittar i tid. :)

En liten liten lycka till kanske?   


Hhhha det bra vvvva!

Av Amanda - 19 augusti 2010 11:30

Förlåt för mina muntra inlägg igår. Men såhär är det. Jag va almänt sur igår och ah. Då blir det som det blir, typ.


Idag är min sista dag på sommarlovet, jag ska inte klaga. Folk började i måndags.

Jag ska tillbringa min dag med att måla naglarna, pilla mig i näsan och så kanske jag drar en sväng förbi gymmet.


Nu måste jag verkligen gå. Innan jag väter ner hela stolen här.


Ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards