amandasamuelsson

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Amanda - 21 augusti 2010 00:25

Minst sagt. somnade vid typ 4 och vaknade klarvaken vid typ 6. nervös!

Men jag klarade dagen fint, men jag kan inte fatta att det är dit jag ska åka, att det är dit jag ska gå. Nästan varje dag de närmaste 3 åren!

Men det kommer bli bra, det vet jag. Bara jag kan ta lite mod till mig och vara lite social och trevlig. :)


Sen åkte jag och syster + hennes sambo in till knalleland i Borås och shoppade lite. fan vad jag shoppade loss. Det kommer bli farligt när jag har så nära till affärer när jag har penger. :P


Sen åkte vi flickor från 9an hem till hans, A flyttar på Söndag. till Kiruna!!

Det är längre dit än till Paris. :o Men hon kommer klara det galant. ;)


Det blev en del tjöt, götta och film. Och sen en hel del gråt, men det förstår ni nog.. eller?


Pojken min fyller år idag, han blir 16år. Stor pojk snart :)

Dagen kommer blev Greeeeeat, som han Tigerna hade sagt!

Nu, sängen och tagga morgon dagen!


  

Ovido - Quiz & Flashcards