amandasamuelsson

Alla inlägg under september 2010

Av Amanda - 11 september 2010 10:59

Ooomg, det är 11 september idag. :o

Så idag ska vi minnas alla de som gick bort i de två tornen.

Och även vänta på detta årets 11september händelse.


Fan va seriöst det där lät, kanske för att de är mer eller mindre väldigt seriöst? 


I'll blogg later / amanda

Av Amanda - 10 september 2010 18:04

Ego Ego Ego Ego Ego Ego Ego Ego Ego Ego Ego Ego Ego EgoEgo Ego Ego Ego Ego 

Av Amanda - 10 september 2010 14:10

Aaaah, nu är det äntligen helg igen! Bara den inte får för sig att spinga iväg sådär som den brunkar göra..


Helgen ska tillbringas med min pojke, som jag alltid tillbringar helgerna med nu för tiden :o


Vi har fått massa inlämningar i skolan nu och ett av dom är grupp arbete. Och idag va det bara jag som va där av oss i min grupp. Men det gick bra ändå. Jajaja. Vi ska hålla på med massa grejer. Typ, gå in i en affär och iakta bukitsbiträdet. :o Haha.


Blir ingen träning idag :( visst, vi har tränat tisdag, onsdag och igår. Men jag är så sjukt jävla taggad på att träna nu, så det skulle inte göra någonting. Men jag tar nog igen det på Söndag. Care typ. Jag ville bara skryta lite om hur jävla bra jag är. känn ironin snälla.


Tjatja / amanda

Av Amanda - 8 september 2010 19:56

Blöh, idag har vi sminkat oss i skolan. För första gången. Det va asigt kul! Och resultatet blev inte alla för dåligt. Det va bara grund och de, men vafan. Men måste ju ha en bra grund.. eller hur? :)


Va på gymintro idag på gymet. Kändes onördigt, eftersom jag har gått på det gymet i snart 2 år och kunde alla maskiner som vi gick igenom. Men det skulle bara provas. Och nu är det de, så! slut pratat om det! :P


/amanda

<3

Av Amanda - 7 september 2010 20:36

Det är så skönt när man har människor som förstår en och tar en och det man har på allvar.


/amanda

Av Amanda - 7 september 2010 17:34

Blläääääähööhöhöhhö.

Jag mår as bra och är as fucking AAAAS glad. känn min ironi.

Jag skulle nog behövt köra Box eller någonting idag. Men jag får nöja mig med att lyfta vikter till jag ligger ner och bönar om hjälp.

Av Amanda - 6 september 2010 20:33

  Vit/blondt hår med svarta slingor.

Tuppkam

Svart/Rosa smink

Kritvit i ansiktet


Jag tyckte jag va skit snygg. Och andra sa "komochhjälpmig" Men ja, jag har aldrig varit tjejen som klär i söta kläder och en vad ska man säga... lite mera vanlig frisyr?

Det har och kommer liksom Aldrig att vara jag :)

Av Amanda - 6 september 2010 20:14

Jag blir väldigt ledsen idag. Liksom, min skola kommer nog snart att lägga ner.. I fredags slutade två av våra fem lärare. Så ja, nu har vi tre lärare på 3000 ämnen. Kul. Och en utav dom två va naturligtvis den bästa läraren jag någonsin haft! Stylist läraren. Fan va ledsen jag blev! Men ja, det kanske kommer någon bättre lärare som jag kommer tycka om mycket mera :)


Sen på hantverken (stylisten) så fick vi våra smink boxar och plockade dom fulla med smink. Det kändes så fruktansvärt coolt att bara få det. :D Hahahaha.


Nu tittar jag på Biggest Loser Sverige. Det blir nog lite B tror jag, som alla andra program Sverige tar från typ USA och gör om. 


/Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards