amandasamuelsson

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Amanda - 5 september 2010 20:50

Jag funderar på att skaffa mig en ny, lite mera höstigare header. Snart då, när hösten har kommit fram på riktigt :) 


Jag ska nog be syster Mask om lite assistans kanske, kanske :)


Take Care, babes 

Av Amanda - 5 september 2010 20:42

någon som kan köpa dom åt mig? :)

tacktacktacktack!


haha, jag måste börja lära mig att säga tack. Jag har visst nästan aldrig sagt det till min pojkvänns pappa. :o Och när han berättar det. Så får han det att låta så fruktansvärt hemskt. :(

So yääs, thats what I had to do!


Skola imorgon. blöblöblö. typ 9.30 - 16.20 :) tre timmars hantverk :)


va och tränade och ville kasta vikterna i huvudet på insturkören. Men det hade bara väckt uppmärksamhet, så jag lät bli.


Sitter och tittar på How I meet you'r mother också, funderar på att se alla säsonger. :)


Och tillsist, Bloglovin. Jag är lite arg på det. Liksom, jag lyckas alltid missa mina vänners inlägg :s WEARDOOOOOOT!


/ Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards