amandasamuelsson

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Amanda - 14 september 2010 18:39

Thomas Järvheden alla gånger :)

Av Amanda - 14 september 2010 13:23

Aaaaah, jag skulle vilja ha en fräch och ny dator hemma med windows 7 hemma.


Care

Av Amanda - 14 september 2010 13:05

Sitter i skolan. Slutatade vid 11.25, men va har grupparbete som måste göras, Och bästa tillfället är ju efter skolan då alla kan. :)


Så nu har vi snart gjort klart vårat arbete om partierna i Samhällskunskapen, som ska lämnas in den 23/9. Men fan så skönt det är att vara ute i god tid! :D


Jag är faktiskt färdig med min del av arbetet nu.. Men bussen går om en timma och 20 minuter, så jag får änna vänta. Så jag kanske ska ta och sätta igång med lite andra skolarbeten nu då? ;)


Pussarna

Ovido - Quiz & Flashcards