amandasamuelsson

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Amanda - 15 september 2010 21:42

Aaah, har varit och hjälpt till att röjja ur min fars farbrors gamla hus. Och fyfan va skit man kan samla på 70år :o Det är helt otroligt!


Men det va jag inte bara till att kasta, en del följde faktiskt med hem. Åh, jag älskar vintage. Och det är det verkligen! :) Jag slänger nog upp några bilder i morgon eller så. 


Jag krossas snart av skolarbeten, men jag tycker det faktiskt kan vara kul att leta fakta och skriva sin egen text :) Hahaha, jag har inte mycket kvar av allt nu heller. :)

Idag va det skolfoto också... Jag fick sitta ner. :o första gången ever! Men det blev ganska bra tror jag. :) Och jag drog te med ett redigt smile på mitt ensilkda. 

Åååh, jag känner nu att jag inte ångrar en sekund att jag började på just den skolan!

Jag tycker så mycket om alla människor och allt. Lite dålig skrutation på saker och ting. Men skolan är ny, å då känner jag att det är smällar man får ta mer eller mindre. :) åååh, fan va kul att höra om din skola. FUCKFACE


Nu ska jag in i duschen och duscha. Aaaah, det va som fan..?


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards