amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 23 september 2010

Happy face

Av Amanda - 23 september 2010 19:40

Åååh, idag är jag glad wiiih :)

Dagen började inte så bra dock och jag tänkte att hela dagen skulle bli kaputt, men inte då. Hahaha :)


Åkte och shoppade med mor efter skolan och jag är så glad TACK MAMMA! :)

Vi shoppade lite till den lille stollen också och herreminguth va söta och små kläderna är, helt underbart!


Jag träffade några fina vänner också, en utav dom hade piercat öronen och som den piercingstorsk är jag blinkblink ;)


Nu ska jag äta glass med mamma SHHHHAO!

 
 
pinch

pinch

24 september 2010 14:52

VISA KLÄDERNA! :D

http://pinch.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards