amandasamuelsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Amanda - 4 juli 2010 15:23

  


Jo, inte konstigt att hon är så arg och skriker hela tiden. Jonas och Mia är så himla elaka! Jag skulle nog också hatat dom, om jag va lotta.


Och Jonas och Mia är verkligen löjliga! 

På jul sitter dom och bölar för dom inte får någon julgran 

Och sen på påsk blir dom arga på pappan för att han inte kan fixa äggen i tid, för att vasilis har stängt och han ska flytta hem till Grekland.

Och sen en sak till på påsk, dom blir ju sura när alla har slut på godis för att dom va tvungna att äta lite äcklig tårta hos deras kompis som fyllde år. DOM FÅR SKYLLA SIG SJÄLVA!


Sen tant Berg, det är ett under att hon överlever när dom har varit där. Ja.. när man blir gammal tant med ungar som granar får man väl räkna med ett och annat.


Och Lotta i största allmänhet den bästa jag vet! Hahaha, jaa.. jag tror att jag faktiskt va lite som henne när jag va liten. Älsklingen sa 'jag kan riktigt se framför mig att du va precis som Lotta när du va liten'


Jaa, jissanes.. 


Lägg det i eran care box, hämta care kepsen och skriv upp det i era feta care books. 


pussen och kramen. :)

Av Amanda - 4 juli 2010 12:08

Morsning korsning! :)


Sitter hemma hos min fina pojkvän och väntar på att han ska bli klar med det han nu håler på med. Jag börjar fan undra nu, vart fan han håller hus!


Igår va vi en sväng hemma hos hans mor, vi gick dit. 26 grader, stekande sol. Jaaa.. ibland väljer man att lägga hjärnan och allt man har den till hemma.


Det blev nog lite mycket sol och lite lite att dricka igår. För i slutet ville inte min hjärna hänga med i svängarna.


Sen åkte vi hem, titta på Lotta på bråkmakargata. Åt mat och så har jag tittat på min första och sista VM match för den här gången. ^^


Sen gick jag och älsklingen och la oss och tittade på Romper Stomper, rätt läskig film vill jag lova. Buuuh!


Sen tittade vi om det fanns någon bra film på Voddler, visst finns det de. Men det är inte det lättaste när man får på en film som är på Scottsk slang utan text.

Så vi stängde av, gjorde oss iordning för natten och sten somnade.


Fy farao vilket långt inlägg det blev nu. Lotta <3


Puss.


Av Amanda - 1 juli 2010 20:14

Lite mera åt det härliga blå hållet. :)

 

Av Amanda - 1 juli 2010 15:56

Mamma ville inte ge mina gammla sandaler en andra chans så jag fick ett par nya..

Det är så svårt att kära om sig till ett par andra skor, men jag ska verkligen göra mitt bästa för att älskar dessa nya skor. :)


  Skoplus - 330 kr

Av Amanda - 1 juli 2010 11:17

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

jag har lite tur i livet i alla fall. :)

Ovido - Quiz & Flashcards