amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 4 juli 2010

På tal om Lotta

Av Amanda - 4 juli 2010 15:23

  


Jo, inte konstigt att hon är så arg och skriker hela tiden. Jonas och Mia är så himla elaka! Jag skulle nog också hatat dom, om jag va lotta.


Och Jonas och Mia är verkligen löjliga! 

På jul sitter dom och bölar för dom inte får någon julgran 

Och sen på påsk blir dom arga på pappan för att han inte kan fixa äggen i tid, för att vasilis har stängt och han ska flytta hem till Grekland.

Och sen en sak till på påsk, dom blir ju sura när alla har slut på godis för att dom va tvungna att äta lite äcklig tårta hos deras kompis som fyllde år. DOM FÅR SKYLLA SIG SJÄLVA!


Sen tant Berg, det är ett under att hon överlever när dom har varit där. Ja.. när man blir gammal tant med ungar som granar får man väl räkna med ett och annat.


Och Lotta i största allmänhet den bästa jag vet! Hahaha, jaa.. jag tror att jag faktiskt va lite som henne när jag va liten. Älsklingen sa 'jag kan riktigt se framför mig att du va precis som Lotta när du va liten'


Jaa, jissanes.. 


Lägg det i eran care box, hämta care kepsen och skriv upp det i era feta care books. 


pussen och kramen. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards