amandasamuelsson

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Amanda - 15 juli 2010 16:01

Hej Hallå. :)


Jag har inte haft skrivhumör. Men nu är jag här igen. Och jag varnar för ett långt inlägg. :)


Fan vad jag och pojkvännen har tittat på film!

The Truman Show, den är sjukt rolig och bra. :)

The Notebook är nog den finaste filmen jag sätt, så jäkla fin.

Ehmm. Fucking Åmål, jävla B film. hö,hö.

'Malmannen' Sjukt spännande film!

Finding Wonderland. Ååh, den va underbar. :)

Att göra en pudel.. Svensk film.. ingen kommentar

Kod mercury igår på 6an, väldans bra film faktiskt.


Och sen scrubs och Sex And The City in my <3


Sen har jag varit och badat lite och blivit lite brun också faktiskt. :)


Angående The Truman Show, om någon sätt den.. har du också inbillat dig att du är Truman? Haha, det är väl bara jag som är fjantig antar jag. ^^


Men jag påverkas så va alla filmer jag ser, serriöst.. jag tror att Malmannen ska komma och busa med mig.. jag är en knäppis. ;)


Puss och Fred



 

Ovido - Quiz & Flashcards