amandasamuelsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Amanda - 8 juli 2010 04:15

           

Smakar som vilken Sourcream & Onion som helst..



 

Av Amanda - 7 juli 2010 16:52

 

Dagens outfit består av;


Linne - Gina Tricot

JeansShort - Avklippta Cheap Monday

Bälte - Lindex

Klocka - Konfirmations present

Skor - Convers Light


 

Av Amanda - 7 juli 2010 02:27

Jag hatar min fot! Den gör så jävla ont. Serriöst. Det är som växtverk. I foten. :s

Jag sitter typ och bölar och så spyr jag nästan.

Gudars, vilka jävla problem jag ska ha.


BTW!

Tittade på Ps. I Love You, bölade som en lite gris.


Jisses


 

Av Amanda - 6 juli 2010 04:44

Näääe...

  ...Fuck this shit, sängen skriker.



 

Av Amanda - 6 juli 2010 03:35

 

Funderar verkligen stark på att färga mitt hår till sånhär brun igen!

Oh, I love it.


Men.. vad tycker du då?


 

Av Amanda - 6 juli 2010 02:08


Desperat att bli av med barn stämpeln?


 

Av Amanda - 6 juli 2010 00:54

 

jag satte upp mitt hår i en toffs och blev väldigt överraskad när det va såppas här långt när den sitter så höft upp!


Care


 

Av Amanda - 6 juli 2010 00:19

Jag vet inte hur jag lyckas.. än en gång har jag blivit förskyld.

Det är typ som mens, det bestämmer sig för att den ska komma en gång i månaden ungefär. Och ibland oftare - förkyldningen asså..


Men nu är det inte bara förkyldningen som har tagit över mig, jag sitter och kliar förbrilt i mina ögon och kommer säkert snart att slita ut dom. Och när jag nyser tror jag att både hjärnan och strupen ska flyga ut!


So yes Doctor, what should I do?



 

Ovido - Quiz & Flashcards